برگزاری آیین روز صنعت و معدن پس از وقفه دو ساله/ فراخوان انتخاب واحدهای صنعتی و معدنی برتر

  1. خانه
  2. اخبار
  3. اخبار خانه
  4. برگزاری آیین روز صنعت و معدن پس از وقفه دو ساله/ فراخوان انتخاب واحدهای صنعتی و معدنی برتر

رئیس هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران از برگزاری مراسم روز ملی صنعت و معدن در سال 1401 پس از وقفه دو ساله خبر داد.

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران، احسان پیری با اشاره به برگزاری مراسم بزرگداشت روز صنعت و معدن در سال جاری، بعد از وقفه دو ساله به دلیل شیوع کرونا گفت: در این مراسم صنعتگر نمونه، بهره‌بردار نمونه معدن، اکتشافگر نمونه و پیشکسوت نمونه معدن، معرفی و از آنها تقدیر خواهد شد.

رئیس هیات مدیره خانه صمت جوانان ایران افزود: با توجه به نامگذاری سال 1401 با عنوان «تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» از سوی رهبر معظم انقلاب، امسال واحدهای دانش‌بنیان در اولویت انتخاب به عنوان برترین‌ها قرار خواهند داشت.

پیری اضافه کرد: برگزیدگان روز صنعت و معدن، برای دریافت کمک‌های فنی و اعتباری تبصره 8 و ثبت سفارش خارج از نوبت از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران در اولویت قرار خواهند داشت. همچنین تامین همه هزینه‌ها برای حضور رایگان در یک نمایشگاه داخلی و یک نمایشگاه خارجی از سوی شرکت شهرک‌های صنعتی تهران، از جمله امتیازهای ویژه‌ای است که برای منتخبان امسال در نظر گرفته شده است.

به گفته وی، علاقه‌مندان به شرکت در ارزیابی برای معرفی به عنوان برترین‌های صنعت و معدن سال 1400 تهران، باید به سایت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران به نشانی http:the.mimt.gov.ir مراجعه کرده و فرم‌های ثبت نام را تکمیل کنند.

فهرست