همایش کارگزاران تجاری فرصتی مناسب برای تعاملات بیشتر اقتصادی

  1. خانه
  2. اخبار
  3. اخبار ویژه
  4. همایش کارگزاران تجاری فرصتی مناسب برای تعاملات بیشتر اقتصادی
علی اصغر توفیق روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار گروه علمی ایرنا، با اشاره به همایش کارگزاران تجاری که قرار است 25 الی 28 آذرماه در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شود،افزود: امروز موضوع دریافت خدمات تخصصی جهت پیشبرد اهداف تجاری بنگاه‌های اقتصادی از ظهور ایده تا راه اندازی کسب و کار و توسعه از موضوعات مورد توجه بنگاه ها و شرکت های تجاری است.

وی با تاکید براینکه، موفقیت در کسب و کار با بهره‌مندی از خدمات حرفه‌ای توسعه کسب و کار حاصل می‌شود، نقش کارگزاران تجاری در این بین را بسیار با اهمیت دانست و گفت: این همایش به طورحتم فرصتی عالی جهت آشنایی با تعاریف تعاملات اجرایی فی مابین بخشهای صنعتی، سرمایه گذاری ، خدماتی و فناوری با کارگزاران تجاری است.
رئیس رویداد بین المللی کارگزاران تجاری در ادامه اظهارکرد: با برگزاری این همایش تخصصی زمینه رشد و توسعه فضای کسب و کار و افزایش تعاملات کارگزاران با فعالان اقتصادی داخلی و خارجی بیشتر فراهم خواهد شد.
وی شناسایی بروکرهای حقیقی و حقوقی ایرانی و خارجی، ایجاد ارتباط مؤثر نهادهای دولتی، تشکل‌ها و بخش‌های خصوصی با بروکرهای تجاری و بررسی مشکلات و چالش‌های پیش‌رو جهت توسعه کمی و کیفی فعالیت‌های کارگزاری از جمله اهداف برگزاری این رویداد بین المللی برشمرد.
توفیق برگزاری پنل های تخصصی با موضوع تعریف پروژه های اجرایی کارگزاران تجاری و نهادهای اقتصادی، صنعتی، سرمایه گذاری و فناوری کشور را از جمله برنامه های این همایش عنوان کرد و از کارگزاران فعال تجاری( بروکرها) تجاری کشور جهت مشارکت و حضور فعال در این رویداد دعوت کرد.
وی با اشاره اعلام آمادگی 40 نماینده از شرکتهای کارگزاری فعال در سایر کشورها در این همایش گفت: ما از همه فعالان ایرانی حوزه بروکری مقیم سایر کشورها جهت معرفی توانمندیهای اجرایی خود در این رویداد دعوت کرده ایم.
مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه اظهار امیدواری کرد با توجه به مشارکت همه جانبه اکثر سازمانها و ارگانهای دولتی و خصوصی فعال در حوزه کارگزاری شاهد رقم خوردن فصلی نوین از فعالیت کارگزاران تجاری در سطح کشور باشیم.
نخستین همایش و نمایشگاه بین المللی کارگزاران تجاری 25 لغایت 28 آذرماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود، علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به آدرس اینترنتی www.brokerexpo.org مراجعه نمایند.

فهرست