حضور حداکثری مردم در انتخابات، تضمین کننده شادابی صنعت کشور است

  1. خانه
  2. اخبار
  3. اخبار ویژه
  4. حضور حداکثری مردم در انتخابات، تضمین کننده شادابی صنعت کشور است
 معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران گفت: حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای در انتخاب رییس جمهور، خلق حماسه انتخاباتی، فضای مساعدی برای ارتقای سطح کسب و کار در حوزه صنعت را ایجاد می کند.

«منصور معظمی» امروز (چهارشنبه) در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی ایرنا، اظهار داشت: انتخابات در ایران اسلامی، نشانه ای از مشارکت و حضور حداکثری مردم برای تقویت و تحکیم پایه های مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی ایران است.
به گفته این مقام مسوول، علاوه بر امام راحل ، رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره بر مشارکت مردمی و انتخاب نمایندگان خود در بالاترین پست های اجرایی نظام و همچنین شوراهای شهری در سراسر کشور، تاکید ورزیده و آنرا علامتی پویا و زنده از فهم و بصیرت والای ملت مسلمان ایران می دانند.
رییس ایدرو تصریح کرد: بدیهی است حضور حداکثری مردم در انتخابات می تواند با رقم زدن یک حماسه مردمی تازه، علائم مثبت و اطمینان بخشی را در مورد بهبود روند صنعت و تعاملات با شرکای خارجی در حوزه کسب و کار و انتقال دانش فنی و جذب سرمایه گذاری خارجی و اجرای مگاپروژه ها، ارسال کند.
معظمی در پایان ضمن اظهار امیدواری نسبت به مشارکت گسترده فعالان حوزه صنعت در سراسر کشور در انتخابات و حضور حداکثری در پای صندوق های رای، گفت: این حضور برای تداوم شادابی و نشاط و فعالیت اقتصادی و توسعه صنعتی بسیار تعیین کننده است و به فضل خدا، مردم ایران در روز جمعه 29 اردیبهشت ماه، مانند همیشه، با خلق حماسه ای اعجاب انگیز و بی مانند، جهانیان را شگفت زده خواهند کرد.

فهرست