آغاز همکاری جهاد دانشگاهی با مرکز تحقیقات مواد معدنی

  1. خانه
  2. اخبار
  3. اخبار ویژه
  4. آغاز همکاری جهاد دانشگاهی با مرکز تحقیقات مواد معدنی

تهران- ایرنا- تفاهم‌نامه همکاری میان جهاد دانشگاهی و مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی ایران برای استفاده بهینه از ظرفیت‌ و توانایی‌های علمی – اجرایی به امضا رسید.

به گزارش روز دوشنبه جهاد دانشگاهی، تفاهم نامه همکاری مشترک میان جهاد دانشگاهی و مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی در راستای ارزیابی و اصلاح فرایندهای کارخانجات فرآوری و انتقال دانش فنی برای استفاده بهینه از پتانسیل و ظرفیت ها و توانایی های علمی و اجرایی دو طرف به امضای مدیر مرکز مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی و رییس پژوهشکده فرآوری مواد معدنی رسید.

بر اساس این گزارش، هدف از تنظیم و اجرای این تفاهم‌نامه همکاری بین دو طرف در بخش عارضه یابی و انتقال دانش فنی در کارخانجات فرآوری مواد معدنی کشور بین مرکز تحقیقات فرآوری مواد معدنی و پژوهشکده فرآوری مواد معدنی جهاددانشگاهی در زمینه های فنی و اجرایی با در نظر گرفتن کلیه امکانات طرف‌ها اعم از فناوری موجود، منابع مالی، داده ها، اطلاعات و نیروی انسانی است.

جهاد دانشگاهی از افراد خبره دانشگاهی در انجام پروژه ها بهره می گیرد

رییس جهاد دانشگاهی در این مراسم در راستای استفاده از نیروهای توانمند بیان کرد: جهاد دانشگاهی به افراد خبره در دانشگاه ها دسترسی دارد و می تواند در انجام پروژه ها از آنان بهره جوید.

حمیدرضا طیبی افزود: تا این لحظه قراردادی نبوده است که این نهاد پس از امضا آن را به پایان نرسانده باشد. واحدهای موفق جهاد دانشگاهی کم تر از پنج درصد به صورت منابع پژوهشی کمک جهاددانشگاهی را دریافت می کنند و ۹۵ درصد به صورت خود اتکا هستند و همین خوداتکایی سبب شده در انتخاب کار با دقت عمل کنند و کاری را انتخاب کنند که توان انجام آن را دارند.

فهرست