فراخوان پانزدهمین جشنواره تولیدکنندگان و مدیران جوان+فرم ثبت نام

  1. خانه
  2. اخبار
  3. اخبار خانه
  4. فراخوان پانزدهمین جشنواره تولیدکنندگان و مدیران جوان+فرم ثبت نام

فراخوان پانزدهمین جشنواره تولیدکنندگان و مدیران جوان و سیزدهمین دوره معرفی چهره‌های ماندگار صنعت، معدن و تجارت ایران منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران، پانزدهمین جشنواره تولیدکنندگان و مدیران جوان و سیزدهمین دوره معرفی چهره‌های ماندگار صنعت، معدن و تجارت ایران، آذر امسال در تهران برگزار می‌شود.

تولیدکنندگان، صنعتگران و کارآفرینان جوان و نیز پیشکسوتان صنعت، معدن و تجارت کشورمان تا 30 مهر فرصت دارند با مراجعه به سایت خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران به نشانی himty.ir در این جشنواره ثبت نام کنند. فرم ثبت نام جشنواره، اینجا نیز قابل مشاهده است.

علاقه‌مندان به شرکت در پانزدهمین جشنواره تولیدکنندگان و مدیران جوان و سیزدهمین دوره معرفی چهره‌های ماندگار صنعت، معدن و تجارت ایران، در صورت داشتن هر پرسشی درباره جزئیات این جشنواره، می‌توانند با شماره تلفن 88054194 یا شماره واتس‌اپ 09330174024 با دبیرخانه دائمی جشنواره تماس بگیرند.

پانزدهمین جشنواره تولیدکنندگان و مدیران جوان و سیزدهمین دوره معرفی چهره‌های ماندگار صنعت، معدن و تجارت ایران، 21 آذر 1400 در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار می‌شود.

فهرست