بنا به اعلام معاونت بین‌الملل اتاق ایران: وزارت محیط زیست آلمان منابعی برای پروژه‌های مقابله با تغییرات اقلیمی اختصاص می‌دهد

  1. خانه
  2. اخبار
  3. بنا به اعلام معاونت بین‌الملل اتاق ایران: وزارت محیط زیست آلمان منابعی برای پروژه‌های مقابله با تغییرات اقلیمی اختصاص می‌دهد

بنا به اعلام معاونت بین‌الملل اتاق ایران

وزارت محیط زیست آلمان منابعی برای پروژه‌های مقابله با تغییرات اقلیمی اختصاص می‌دهد

بنا به اعلام معاونت بین‌الملل اتاق ایران، وزارت محیط زیست آلمان با هدف کمک به سایر کشورها در مقابله با تغییرات اقلیمی، در نظر دارد منابع مالی معادل ۵۰ تا ۱۰۰ هزار یورو برای اجرای پروژه‌های اقتصادی اختصاص دهد.

به اطلاع فعالان اقتصادی و علاقه‌مندان کسب‌وکارهای نو پا می‌رساند وزارت محیط زیست آلمان با هدف کمک به سایر کشورها در مقابله با تغییرات اقلیمی، منابع مالی معادل ۵۰ تا ۱۰۰ هزار یورو برای اجرای پروژه‌های اقتصادی اختصاص داده است.

شرایط استفاده از این کمک‌هزینه‌ها در وب‌سایت مربوطه تشریح شده و افراد می‌توانند اطلاعات مربوط به پروژه‌های خود را حداکثر تا تاریخ ۹ فوریه ۲۰۲۱ بارگذاری کنند.

از آنجا که ارسال پروژه‌ها از طریق ایمیل مورد پذیریش نیست لازم است پروژه‌های موردنظر از طریق پورتال آپلود شوند. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با آدرس ایمیل iki-small-grants@giz.de مکاتبه کنند.

فهرست