مهلت ثبت‌نام در پانزدهمین جشنواره تولیدکنندگان و مدیران جوان تمدید شد

  1. خانه
  2. اخبار
  3. مهلت ثبت‌نام در پانزدهمین جشنواره تولیدکنندگان و مدیران جوان تمدید شد

با توجه به استقبال و درخواست گسترده متقاضیان، مهلت ثبت نام در پانزدهمین جشنواره تولیدکنندگان و مدیران جوان و سیزدهمین دوره معرفی چهره‌های ماندگار صنعت، معدن و تجارت ایران تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران، پانزدهمین جشنواره تولیدکنندگان و مدیران جوان و سیزدهمین دوره معرفی چهره‌های ماندگار صنعت، معدن و تجارت ایران 21 آذر امسال در تهران برگزار می‌شود.

تولیدکنندگان، صنعتگران و کارآفرینان جوان، همچنین پیشکسوتان صنعت، معدن و تجارت کشورمان تا 15 آبان فرصت دارند با مراجعه به سایت خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران به نشانی www.himty.ir در این جشنواره ثبت نام و مدارک خود را ارسال کنند. همچنین فرم ثبت نام جشنواره، اینجا قابل مشاهده است.

علاقه‌مندان به ثبت نام در پانزدهمین جشنواره تولیدکنندگان و مدیران جوان و سیزدهمین دوره معرفی چهره‌های ماندگار صنعت، معدن و تجارت ایران می‌توانند از طریق شماره تلفن ۸۸۰۵۴۱۹۴ یا شماره واتساپ ۰۹۳۳۰۱۷۴۰۲۴ با دبیرخانه دائمی جشنواره تماس بگیرند.

پانزدهمین جشنواره تولیدکنندگان و مدیران جوان و سیزدهمین دوره معرفی چهره‌های ماندگار صنعت، معدن و تجارت ایران، به همت خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران ۲۱ آذر ۱۴۰۰ در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار می‌شود.

فهرست