نمایشگاه ایران اکسپو 2024 آغاز بکار کرد

  1. خانه
  2. اخبار
  3. نمایشگاه ایران اکسپو 2024 آغاز بکار کرد

به گزارش روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران، افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران با عنوان ایران اکسپو با حضور رئیس جمهور، وزیر صمت و مسئولانی از دولت و بخش خصوصی صبح امروز در سالن اجلاس سران برگزار شد و نمایشگاهی نیز با این عنوان به میزبانی بیش از 2000 نفر از مقامات، تجار و فعالان اقتصادی 100 کشور به مدت 5 روز در محل نمایشگاه های دائمی تهران برپا خواهد بود. گفتنی است 800 شرکت ایرانی در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای خود را ارائه خواهند داد.

در این نمایشگاه پنج روزه، محصولات و دستاوردها در حوزه‌های مختلف صنعتی و کشاورزی در هفت گروه کالایی از جمله صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات، صنعت، فرش و صنایع‌دستی و گردشگری، دارو، تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی، محصولات شیمیایی، آرایشی و بهداشتی، صنعت ساحتمان و خدمات فنی-مهندسی و پتروشیمی عرضه می‌شود.

این نمایشگاه میزبان بیش از ۲ هزار بازرگان، سرمایه‌گذار و تاجر خارجی از ۱۲۰ کشور جهان خواهد بود.

نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی، در ۱۷ سالن نمایشگاهی در متراژ ۵۰ هزار متر با حضور ۸۰۰ شرکت ایرانی در حالی آغاز به کار خواهد کرد که پیش‌بینی می‌شود در آن سه هزار و ۵۰۰ جلسه بی تو بی با حضور ۵۰ هیات عالی رتبه برگزار شود.

در این نمایشگاه امکاناتی از جمله هماهنگی جلسات اختصاصی بی تو بی بین بازدیدکننـدگان خارجـی و شرکت‌های ایرانــی، گردهمایی‌های صنعت محور با بازدیدکنندگان خارجی، تورهای تخصصی داخل نمایشگاه برای بازدیدکنندگان خارجی، برگزاری وبینارهای آشنایی با توانمندی‌های صنعتی ایران، برگــزاری وبینارهــای تخصصی، معرفی دسته محصولات منتخب ایـران، انتشار گزارش‌های تخصصی بازار محصولات منتخب صنایع غذایی، انتشار گزارش‌های تخصصی، معرفی محصولات منتخب صنایـع پزشکی، ارائه خدمات مشاوره در طول برگزاری نمایشگاه، دسترسی به نرم افزار اختصاصی، دسترسی به مترجم و سایر موارد ارائه می‌شود.

فهرست