شریعتمداری: تعادل عرضه‌وتقاضا در ۴ ماه آینده

  1. خانه
  2. اخبار
  3. اخبار ویژه
  4. شریعتمداری: تعادل عرضه‌وتقاضا در ۴ ماه آینده

وزیر صنعت، معدن و تجارت تعادل بین عرضه و تقاضا را به عنوان برنامه ۴ ماه آینده این وزارتخانه مطرح کرد و گفت که ما نمی‌توانیم اجازه دهیم کالاهای بی‌رویه وارد کشور شده و تولید داخلی را نابود کند لذا باید تعرفه‌های موثر را احیا کرده و با استحکام بیشتری کار انجام شود.

سیدحسین نقوی حسینی در گفت‌وگو با ایسنا در توضیح جلسه صبح امروز (یکشنبه) فراکسیون نمایندگان ولایی گفت که این جلسه با حضور اکثریت نمایندگان فراکسیون و وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاونینش در ساعت ۷ صبح و پیش از آغاز جلسه علنی برگزار شد که آقای شریعتمداری به بیان توضیحاتی درباره اولویت‌هایش در ۴ سال آینده در این وزارتخانه پرداخت.

وی ادامه داد: وزیر صنعت، معدن و تجارت در این جلسه ضمن قدردانی از نمایندگان برای رای بالا به کابینه دوازدهم و اعتمادشان به او جهت تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت که تلاش ما حرکت براساس برنامه ارائه شده به مجلس است که طبق این برنامه برای اغلب نقطه نظرات مطروحه راه‌حل ارائه کردیم و می خواهیم همان برنامه‌ها را عملیاتی کنیم.

نقوی حسینی تصریح کرد: وزیر صنعت، معدن و تجارت تعادل بین عرضه و تقاضا را به عنوان برنامه کوتاه مدت این وزارتخانه در ۴ ماه آینده عنوان کرد و گفت که باید با سیاست‌های تعیین شده تعادلی بین عرضه و تقاضا ایجاد شود تا تولید ثبات پیدا کند. چون سود بانکی که در حال ثبات است، می تواند منجر به تقویت حوزه تولید شود.

فهرست